Sylwetka pojazdu zachwyca wydłużonym dachem w stylu coupé, a wnętrze — przestronnością i elegancją na miarę flagowego sedana. Fotele ze skórzaną tapicerką mają idealną ergonomię i nawiązują do tych stosowanych w modelu LC, czyli naszym sportowym coupé. Za sprawą zupełnie nowej platformy, konstrukcji zawieszenia oraz układu kierowniczego Lexus ES perfekcyjnie zachowuje się na drodze, a jego prowadzenie jest wyjątkowo przyjemnym doświadczeniem.

ODWAŻNA SYLWETKA

Nowy ES to jeszcze wyższy poziom jakości i elegancji, które zyskały uznanie posiadaczy tego modelu. Sylwetka samochodu nabrała bardziej nowoczesnego wyglądu dzięki nowym kształtom grilla i reflektorów.

ZACHWYCAJĄCE WNĘTRZE

We wnętrzu, które wyewoluowało w spokojną i nowoczesną przestrzeń, pojawił się nowy kolor: Forest Brown. Dodatkowo, zgodnie z podejściem marki Lexus, w którym człowiek jest najważniejszy, w każdym szczególe poszukiwano możliwości wygodniejszej obsługi samochodu. W ten sposób system multimedialny Lexusa ES zyskał wyświetlacz dotykowy, a przełączniki skupiono wokół kierownicy.

SAMOŁADUJĄCY ELEKTRYCZNY NAPĘD HYBRYDOWY

Hybrydowa jednostka napędowa nowego Lexusa ES odznacza się bardzo niskim zużyciem paliwa (ok. 4,7 l /100 km w cyklu mieszanym), minimalną emisją niepożądanych substancji oraz doskonałą reakcja na naciśnięcie pedału przyspieszenia. Wykorzystuje ona pracujący w cyklu Atkinsona 2,5-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy o ultrawysokiej sprawności oraz lżejszy, bardziej zwarty silnik elektryczny o większej mocy. Łączna moc układu wynosi 218 KM. Napęd hybrydowy wyróżnia również brak wielu elementów podatnych na zużycie charakterystycznych dla napędów konwencjonalnych m.in.: turbosprężarki, dwumasowego koła zamachowego, sprzęgła, alternatora, paska klinowego.

BEZKOMPROMISOWE BEZPIECZEŃSTWO

O Twoje bezpieczeństwo dba Lexus Safety System+ 2.5 (LSS+ 2.5), który w modelu ES 300h obejmuje dwie nowe, zaawansowane funkcje. System monitowania ruchu poprzecznego przed pojazdem wykrywa nadjeżdżające pojazdy i pieszych podczas poruszania się po skrzyżowaniu. System awaryjnego wspomagania kierownicy pomaga natomiast sterować kierownicą, gdy pieszy znajduje się bardzo blisko. W modelu ES 300h po raz pierwszy zastosowano funkcję zmniejszania prędkości na zakręcie, która aktywuje się, gdy konieczne jest ograniczenie szybkości podczas korzystania z dynamicznego tempomatu radarowego. Ponadto, adaptacyjny system świateł drogowych BladeScan™ pomaga lepiej rozpoznawać pieszych i znaki drogowe z większej odległości, nie oślepiając przy tym nadjeżdżających pojazdów.